Flash ponuda: Do -45% popusta na Vikendice u Sallèles-dʼAude danas!
Annu-hotel.com
3 zvjezdice

Maison T3

4 impasse Camille Muffat 11590 Sallèles d'Aude, 11590 Sallèles-dʼAude, Francuska

Objekt Maison T3 u gradu 'Sallèles-dʼAude' ima smještaj s besplatnim WiFi-jem na 28 km od znamenitosti Zoološki vrt Reserve africaine de Sigean, 28 km od znamenitosti Fonserannes Lock i 31 km od znamenitosti Saint-Nazaire Cathedral. Ovaj objekt smješten je na 25 km od znamenitosti Samostan Abbaye de Fontfroide te nudi vrt i besplatno privatno parkiralište. Ova vikendica sadrži više spavaćih soba (2), kupaonicu (1), posteljinu, ručnike, TV ravnog ekrana, potpuno opremljenu kuhinju i terasu s pogledom na vrt. Ova vikendica s klima-uređajem također sadrži perilicu rublja i kupaonicu (1) s tušem. Na 32 km od objekta Maison T3 nalazi se znamenitost Beziers Arena, dok se znamenitost Mediterranee Stadium nalazi na 35 km od objekta.

Najpopularniji sadržaji

sobe za nepušače parkiralište internet obiteljske sobe
10

Prosječna ocjena od 1 do 10

5 Recenzije

Osoblje 100
Sadržaji 100
Čistoća 100
Udobnost 100
Vrijednost za novac 95
Lokacija 100

Pregled cijene

108 € / noćenje*

* Okvirne cijene za boravak od 1 noćenja

Prikaži raspoloživost

Recenzije gostiju za objekt Maison T3

Veronica - 07/04/2026 10:31:49

"La casa tiene de todo, es mu cómoda y está en una zona muy tranquila, nos ha encantado."

"Nada"

Isa - 09/12/2025 00:20:31

"El apartamento es espacioso tal y como se ve en las fotos, todo muy limpio y ordenado Tiene todo lo necesario para pasar unos días La zona es muy tranquila y en el patio se está genial,poca contaminación lumínica con lo cual se ven perfectamente las estrellas en la noche"

"Nos gustó todo"

Sas - 18/11/2025 21:05:33

"Au top propre. Bién reçue rié a dire Je recommande Merci 😉"

"Rien a signaler"

Polann' - 17/06/2025 15:56:01

"Très bel équipement neuf et complet, décoration soignée et espace. Literie confortable. Environnement calme. Propriétaire bien accueillante."

"Rien"

Prikaži raspoloživost

Ako želite znati što je uključeno u pojedinu jedinicu, pregledajte popis raspoloživih jedinica i dodirnite naziv jedinice za detaljan opis.

18
65 stopa četvornih
Spavaća soba 1
1 veliki bračni krevet
Spavaća soba 2
1 bračni krevet
× 4

Kućni red

Objekt Maison T3 prima posebne zahtjeve - dodajte zahtjev u sljedećem koraku!

Prijava
15:00 - 20:00
Molimo vas da unaprijed obavijestite objekt o vremenu dolaska.

Odjava
08:00 - 11:00

Recenzije gostiju

"Appartement très grand, confortable et encore mieux que sur les photos avec une belle décoration."

"J’ai passé un excellent séjour dans cet appartement. Le propriétaire, d’une grande gentillesse, nous a attendus jusqu’à près de 23h pour nous remettre les clés, malgré qu’il vive à 20 minutes du logement — un geste vraiment apprécié ! L’appartement est spacieux, très propre et particulièrement confortable. La résidence est d’un calme absolu, idéale pour se reposer après une journée bien remplie. Situé à La Garde, il offre une localisation parfaite pour explorer le Var ainsi que les Bouches-du-Rhône. 🔑 Très bon rapport qualité-prix : je recommande vivement ce logement à tous ceux qui cherchent tranquillité, confort et accessibilité !"

"The house was as beautifully appointed, flooded with light and well equipped as the pictures suggested. The location is perfect, both really close to the beach and to the lovely town that has a market every morning. We loved it there. The Petanque area and the BBQ outside made for some fun evenings. The island is stunning."

"Great location, great host, extremely clean The supermarket is very close by. Bedrooms are at the back so no noise. Rooms with ac."

"Logement neuf, très confortable , proche de toutes commodités , propriétaire arrangeant pour l’arrivée ( arrrivée du ferry à 20h ) de bons conseils pour les activités et restaurants alentours. On recommande ce logement"

"Super bien placé, très bien équipé, très bonne communication !"

Sarah-lou Les Fougères

"The apartment is very nice, clean. The host is helpful. We locked our keys inside and the lady came straight away to open the door for us."

"Hébergement très bien situé, très fonctionnel, propre accueillant Propriétaires très sympathiques Je recommande vivement cet hébergement"

Istražite druge vrste smještaja u Sallèles-dʼAude